زندگی به رنگ عشق

وبلاگ رسمی اشعار : طیبه عبداللهی & مرتضی الماسی
جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ق.ظ

خوشه چین


0018


خوشه های دلتنگی را چیدم
 
هر روز
 
طبق قرار مان

دیگر

دلم خوشه چین قلبت شده است
 
در زمان دلتنگی تو



#طیبه عبداللهی



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

زندگی به رنگ عشق

وبلاگ رسمی اشعار : طیبه عبداللهی & مرتضی الماسی

زندگی به رنگ عشق

مالکیت معنوی و حقوقی تمام اشعار و مطالب درج شده در وبلاگ متعلق به

<< طیبه عبداللهی & مرتضی الماسی >>


بوده و در سایت شعر نو و کانال تلگرام به آدرس زیز به ثبت رسیده اند

https://telegram.me/Ourpoetry

انتشار و کپی مطالب تنها با ذکر منبع و نام پدید آورنده اثر مجاز می باشد

آخرین مطالب
نویسندگان

خوشه چین

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ق.ظ


0018


خوشه های دلتنگی را چیدم
 
هر روز
 
طبق قرار مان

دیگر

دلم خوشه چین قلبت شده است
 
در زمان دلتنگی تو



#طیبه عبداللهی

۹۴/۱۱/۲۳

نظرات (۱)

شب ها که بغض می کنی

دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه

زمین سقوط می کنه

شب ها که بغض می کنی

به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم

ببین چقدر بی کسم

دریایی از آرامشی

من طرحی از خروش رود

زیباترین شعر جهان چشمای غمگین تو بود

پشت کدوم ساعت شب درگیر این سفر شدیم

چه دیر به هم رسیدیمو بی وقفه شکل هم شدیم

تو که به غنچه کردن گل های باغچه دلخوشی

از عمق خاکستر شب چگونه شعله می کشی

فرصت بده گریه کنم که بینهایت عاشقم

فکر گریز از شب و طوفان این دقایقم

بگو کجای زندگیم گمشده بودی عشق من

که خاطرات من همه در تو خلاصه می شدن

شب ها که بغض می کنی

دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه

زمین سقوط می کنه

شب ها که بغض می کنی

غصه به اوج میرسه

دوباره شعله غروب به قلب موج می رسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی