زندگی به رنگ عشق

وبلاگ رسمی اشعار : طیبه عبداللهی & مرتضی الماسی
يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

جان فدای تو . . .


جان فدای تو



💕 جان فدای تو کنم باز کم است  💕

 

💕 دل بر پای تو فکنم باز کم است 💕

 

💕 مرا همین کم ها غم است 💕

 

💕 گویم با ھر نفسم 💕

 

💕 دوست دارم  💕

 

💕 باز کم است  💕



#مرتضی الماسی




نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

زندگی به رنگ عشق

وبلاگ رسمی اشعار : طیبه عبداللهی & مرتضی الماسی

زندگی به رنگ عشق

مالکیت معنوی و حقوقی تمام اشعار و مطالب درج شده در وبلاگ متعلق به

<< طیبه عبداللهی & مرتضی الماسی >>


بوده و در سایت شعر نو و کانال تلگرام به آدرس زیز به ثبت رسیده اند

https://telegram.me/Ourpoetry

انتشار و کپی مطالب تنها با ذکر منبع و نام پدید آورنده اثر مجاز می باشد

آخرین مطالب
نویسندگان

جان فدای تو . . .

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ


جان فدای تو



💕 جان فدای تو کنم باز کم است  💕

 

💕 دل بر پای تو فکنم باز کم است 💕

 

💕 مرا همین کم ها غم است 💕

 

💕 گویم با ھر نفسم 💕

 

💕 دوست دارم  💕

 

💕 باز کم است  💕



#مرتضی الماسی


۹۴/۱۱/۲۵

نظرات (۵)

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۰ میثم یوسفی
واقعا قشنگ بود

خوشحال میشم وبم رو دنبال کنید ...
دنبال شدید
دود می خیزد ز خلوتگاه من

کس خبر یابد از ویرانه ام؟

با درون سوخته دارم سخن

کی به پایان می رسد افسانه ام

دست از دامان شب برداشتم

تا بیاویزم به گیسوی سحر

خویش را از ساحل افکندم در آب

لیک از ‍‍‍ ژرفای دریا بی خبر

بر تن دیوار ها طرح شکست

کس دگر رنگی در این سامان ندید

چشم می دوزد خیال روز وشب

از درون دل به تصویر امید

تا بدین منزل پا نهادم پای را

از درون کاروان بگسسته ام

گرچه می سوزم از این آتش به جان

لیک بر این سوختن دل بسته ام

تیرگی پا می کشد از بام ها

صبح می خندد به راه شهر من

دود می خیزد هنوز از خلوتم

با درون سوخته دارم سخن
 یک سال بعد:
.
.
.
.
.
.
.
ولنتاین مبارک[گل][خنده]

یادم اید که به من گفت کسی٬
“عاشقی تلخ ترین تلخ هاست”
من به او خندیدم.
به گمانم که دروغ٬
به خیالم که فریب٬
من گمان می کردم٬
او فقط دیوانست
و خودم هم شه عاقل هایم.
با خودم می گفتم:
مگر امکان دارد؟
عاشقی تلخ گزنده باشد؟
یا که بد طعم و زننده باشی؟
عشق و عاشقی برای قلبم٬
چیزی غیر از شهد شیرین باشد؟
سال ها رفت و من امروز این جا
می شناسم ناصح پیرم را
ولی افسوس و صد افسوس که رفت
ان همه شادی و خوش بختی ها
قلب من تلخی عشقی را چشید
و به من ثابت کرد
“عاشقی تلخ ترین تلخ هاست”
تا چه حدی گویاست


سلام  و سپاس از حضورسبز و محبتتون
هروقت دل کسی رو شکستی

روی دیوار میخی بکوب

تا ببینی چقدر دل شکستی

هروقت دلشان را به دست آوردی

میخی را از روی دیوار بکن

تا ببینی چقدر دل به دست اوردی

اما چه فایده...؟؟ که جای میخ ها بر روی دیوار
می ماند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی